sobota, 19 października 2013

Piękna Pani Kasia



                     Pewnego dnia postanowiłam pozbyć się kilku niepotrzebnych ciuchów z mojej szafy. Wśród nich znalazły się również takie przedmioty, których nigdy nie miałam na sobie. Nie pamiętam dokładnie co skłoniło mnie do zakupu toczka... Popularny profil na fb, gdzie można było znaleźć potencjalnego kupca, odwiedziła urocza osoba o imieniu Kasia. Pani Fotograf stwierdziła, że przyda jej się toczek Ali. Tak oto po raz kolejny przekonałam się o sile internetu, który łączy ludzi :) 
                     Poniżej chciałam przedstawić efekt naszej znajomości i współpracy. Jeśli mam być szczera, to nie mogę się doczekać następnego razu!  



Możecie odwiedzać profil Kasi na fb: https://www.facebook.com/pages/Fotojata/131005733615632



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz