sobota, 24 maja 2014

Natalka idzie na wesele


            Dzisiaj odwiedziła mnie moja serdeczna przyjaciółka Natalia. Pierwotna koncepcja była zupełnie inna, jednak po zmianie decyzji odnośnie sukienki - zmianom uległa również wizja makijażu oraz fryzury. Myślę, że zgodzicie się ze mną, iż całość komponuje się świetnie! Natalia wygląda bardzo dziewczęco :) Jeśli chodzi o makijaż, zdecydowanie postawiłam na podkreślenie oczu, usta pomalowałam na neutralny kolor, natomiast włosy upięłam luźno. Poniżej możecie zobaczyć jak Natalia zaprezentowała się na weselu :)  










4 komentarze:

  1. I makijaż i fryzura bajecznie! A Natalia w ogóle jest wdzięcznym obiektem do fotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszło ;-)
    bardzo fajnie zapowiadający się blog - oczywiście obserwuję

    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń