czwartek, 3 lipca 2014

sporting and elegant


Dzisiaj prezentuję nieco inne połączenie - elegancka koszula oraz sportowa czapka i adidasy. Jeśli mam podać plus takiego zestawienia, to jest nim oczywiście wygoda. Po kilkugodzinnej sesji w szpilkach chwila na regenerację i odpoczynek dla stóp. 
Chciałabym się z Wami podzielić pewną nowiną. Wczoraj otrzymałam bardzo ciekawą propozycję współpracy. Mam nadzieję, że przebiegnie i zakończy się pomyślnie dla obu stron. O wszystkim będę Was informować na bieżąco.

Pozdrawiam serdecznie i do następnego postu. 

Zapraszam do odwiedzania mojego profilu na fb.   
A.













Czapka: Cropp Town 
Koszula: Atmosphere 
Spódniczka: Next 
Buty: Puma 

Fot. by Mareczek 

8 komentarzy:

  1. Śliczna spódniczka! Pięknie wyglądasz w takim elegancko - sportowym stylu :)
    Pozdrawiam, Ann.
    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie dobrze dopasowane. Super! dobrze, że minęły czasy, kiedy obuwie sportowe zakładano tylko do dresu..

    zapraszamy do nas:
    http://aandafactory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię standardowych połączeń, jednak ciężko jest opuścić pewne schematy :) to chyba moje pierwsze tego typu połączenie :) dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  3. nice blog! i love the concept! <3


    follow my blog http://justrosesarered.blogspot.com and I'll follow yours right away!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz a Twoje oczy są przepiękne :*)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak! uwielbiam taki eklektyzm, wyglądasz super

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za nową współpracę. A zestaw jest doskonały. Lądujesz w obserwowanych :) Serdecznie zapraszam do mnie na www.katsuumi.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe stylizacje, oby tak dalej :) obserwuję i zapraszam do siebie http://maniacbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń