wtorek, 26 listopada 2013

Nowe nabytki

      Kilka dni temu postanowiłam wybrać się w końcu na zakupy. Po raz kolejny stwierdziłam, że wszystkie produkty spożywcze wyczerpały się w tym samym czasie. Lodówce doskwierała samotność,a mi Pan Mały Głód :) Takich wypraw marketowych niemożna przecież odkładać w nieskończoność! Doszłam do zaskakujących wniosków, że nie mogę już dłużej zwlekać i pora się zmierzyć z moim ulubionym sportem... siatkarskim :) 
Okazało się jednak, że opłacało się iść na zakupy. Szczęśliwym trafem udałam się do znanej wszystkim "Biedronki" i tam nabyłam nowe cudo.  






    Za mój nowy nabytek zapłaciłam jedynie 34,99 zł i muszę przyznać, że na dzień dzisiejszy jestem bardzo zadowolona. Moim zdaniem cena i firma nie zawsze idą w parze z jakością towaru! Przetestowałam wiele kosmetyków i z niektórych produktów uznanych marek zrezygnowałam. Po takich doświadczeniach kosmetycznych doszłam do wniosku, że niemożna się zamykać na nowości i firmy, które są mniej znane. 






     W kosmetyce ważna jest również organizacja miejsca i przestrzeni. Do odpowiedniej segregacji kosmetyków mogą się również przydać różnego rodzaju pudełka i puszki.  


Prezentowane powyżej nabyłam, we wspomnianym już wcześniej markecie, dwa w cenie 9,99 zł. 

  
         Specjalnie dla Was będę umieszczać na blogu różnego rodzaju wpisy/recenzje związane z kosmetykami, zdrowiem, urodą, pielęgnacją i całą resztą, którą uznam za interesującą :) 
          Oprócz tego otrzymałam sporo wiadomości dotyczących wykonywanych przeze mnie makijaży. W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na Wasze pytania w poszczególnych postach. 
             W komentarzach pod postami możecie umieszczać Wasze zapytania i oceny. 


Już jutro spotkam się z kolejną uczestniczką ! Nie zapomnijcie zajrzeć na bloga :) 


2 komentarze: