wtorek, 12 listopada 2013

M E T A M O R F O Z A Majki

                 Dzisiaj spotkałam się z drugą uczestniczką projektu M E T A M O R F O Z Y. Zdjęcie Majki bez makijażu, które mi wysłała zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Przede wszystkim zwróciłam uwagę (jak to mawia Joanna Krupa) na "hipnotajzig" oczy. Muszę przyznać, że w pierwszej chwili pomyślałam nawet, że Maja nie jest polskiego pochodzenia. Dla sprostowania dodam, że uczestniczka jest rdzenną mieszkanką Polski i nie jestem jedyną osobą, która jej się o to zapytała :) 
W dzisiejszym wydaniu chciałam podkreślić egzotyczną urodę Majki, jej hipnotyzujące spojrzenie. Zapraszam do oglądania efektów pracy.  

  
  





2 komentarze:

  1. bardzo fajna i korzystna metamorfoza..mięłgo blogwania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a i dodaj gadżet obserwatorów bo nie mam jak Cię dodać do blogrolla :)

    OdpowiedzUsuń