wtorek, 5 sierpnia 2014

black soap


Wczoraj odwiedziłam bardzo ciekawe miejsce... Przytulny sklepik z oryginalnymi kosmetykami prosto z Maroko! Zapach świec i kadzidełek oraz miła  atmosfera panująca w sklepiku pobudziła moją wyobraźnię :)  produkty, które Wam przedstawiam w szczególności przykuły moją uwagę. 

1.) CZARNE MYDŁO jest naturalnym produktem roślinnym, powstałym na bazie czarnych oliwek i oleju oliwnego. Jest bogate w witaminę E. 
DZIAŁANIE: usuwa martwy naskórek, oczyszcza i odżywia ciało. 
Przeznaczone dla KAŻDEGO RODZAJU SKÓRY. 

SPOSÓB UŻYCIA: wystarczy nałożyć na wcześniej zwilżone ciało i pozostawić na kilka minut. Następnie spłukać wodą. Zabieg powtarzać 1-2 razy w tygodniu.
MOJA OPINIA: preparat wydaje się być bardzo wydajny. Podczas testowania wystarczyła mi niewielka ilość by spokojnie móc rozprowadzić go po całym ciele. 
Rzeczywiście skóra została odświeżona i oczyszczona z zanieczyszczeń po wczorajszym upalnym dniu. 
Słoiczek jest pojemny (200 g), myślę, że przy stosowaniu go według zaleceń wystarczy mi na długo :)    Koszt tej przyjemności wynosi 22 zł. 
Jestem na TAK!     


  
  2.) Jako dodatek do mydła wybrałam MLECZKO Z OLEJKIEM ARGANOWYM do codziennej                  pielęgnacji ciała. 
Mleczko świetnie się wchłania i pozostawia przyjemny zapach na dłuższy czas.
POJEMNOŚĆ: 140 ml
KOSZT: 5 zł
 Również jestem na TAK :) 



Myślę, że pewnie jeszcze nieraz odwiedzę nowo upatrzony sklepik :) Wam również polecam. Z obecnych nabytków jestem bardzo zadowolona. Czasami warto się przełamać i wypróbować coś nowego, czego nie ma w zwykłym sklepie na półce :)

Ważna wiadomość dla zainteresowanych - sklep mieści się przy ul. Dąbrówki 28 w Gnieźnie :)

10 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty, szkoda,że mam daleko do Gniezna, tak to bym kupiła. :(
    Obserwacja za obserwację?
    Jeśli tak to proszę zaobserwuj i odpowiedz u mnie http://mattsbae.blogspot.com/ a od razu się odwdzięczę. :)
    Proszę też o poklikanie w linki w tym poście http://mattsbae.blogspot.com/2014/07/sheinside.html byłabym bardzo wdzięczna. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna ciekawi mnie czarne mydło, czas w końcu je nabyć :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, używam już jakiś czas i widzę efekty :)

      Usuń
  3. nie słyszałam nigdy jeszcze o czarnym mydle ;o jestem nim teraz zafascynowana. ;)

    zapraszam: http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że również wcześniej o nim nie słyszałam, dlatego tym bardziej postanowiłam dołączyć je do swojej kolekcji i nie żałuję :)

      Usuń
  4. Kurcze też bym chciała mieć taki sklep w zasięgu ręki :-)
    czarne mydlo ?? słyszałam wiele o nim nigdy niestety nie mi ałm okazji go wytestować, a balsam rewelacja !

    Pozdrawiam
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki sklep to skarb ! :) tyle różności, że ciężko się zdecydować co kupić ;)

      Usuń
    2. Produkty można też kupić za pomocą strony internetowej, albo w sklepach w różnych miastach w Polsce :) Naprawdę warto :)

      Usuń
    3. https://marokosklep.com/ oto strona :) Tam jest też informacja o tym, gdzie w Polsce znajdują się butiki "Maroko Sklep" :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o czarnym mydle, muszę wypróbować!

    Mam małą prośbę, czy mogłabyś wejść do mnie na bloga i poklikać w linki do firmy sheinside? Dostałam możliwość współpracy, ale abym ją rozpoczęła muszę mieć 100 kliknięć w te linki! Jeśli to zrobisz będę wdzięczna i oczywiście się odwdzięczę:)
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń