niedziela, 24 sierpnia 2014

Recenzja - żel rozjaśniający włosy


Obiecany post z recenzją żelu rozjaśniającego włosy od L'oreal Casting. 


Żel użyłam już dwa razy, na wybranych partiach włosów. 
PLUSY: 
+ pięknie pachnie
+efekt widać już po pierwszym użyciu
+włosy ślicznie się układają
+efekt naturalnych refleksów (jak obiecywał producent)
+łatwa aplikacja
+produkt bardzo wydajny, starczy na długo

CENA:
Ok 28 zł

Jestem zdecydowanie na TAK :) produkt przypadł mi do gustu. Nie dostrzegłam żadnych minusów, z ręką na sercu mogę go polecić :) 

Poniżej możecie zobaczyć efekt. 

Przed                                                                                                                              Po 

9 komentarzy:

  1. Hmm nie wiem, może i ja się skuszę na rozjaśnienie :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Napisz w komentarzu: "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  3. O planuję własnie przejście z jasnego rudego na blond i takie rozjaśnienie moze byłoby dobrym pierwszym krokiem :)
    Wypróbuję !!

    http://pozytywizja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny delikatny efekt :)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. super ps u mnie konkurs na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/09/black-westside-93.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Na razie nie mam w planach zmieniać w jakikolwiek sposób mojego naturalnego odcieniu włosów, ale w przyszłości będę pamiętać o tym żelu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie! Szkoda nie widać całych włosów :(

    OdpowiedzUsuń