poniedziałek, 23 czerwca 2014

Coś innego

Nowa nazwa bloga zobowiązuje do napisania czegoś nowego... dlatego nie będę dzisiaj wspominać ani o makijażu, ani o ubraniach.Chciałam zwrócić uwagę na inny, a często pomijany problem - odpowiedni dobór bielizny. Wybrałam się dzisiaj na małe zakupy do mojego ulubionego sklepu Esotiq. Znalazłam kilka  ciekawych wzorów. Myślę, że gdyby nie fachowa pomoc właścicielki, to do dzisiaj nosiłabym zły rozmiar biustonosza. 9 na 10 kobiet kupuje źle dobrany biustonosz. Nieodpowiednio dobrane staniki prowadzą do poważnych schorzeń. Myślę, że warto zasięgnąć porady i dowiedzieć się więcej na temat swojego ciała i samej siebie. Co myślicie o moich "zdobyczach"? 








6 komentarzy:

  1. Hm byłam raz w tym sklepie i nie było rozmiaru na mnie, a wcale nie mam aż tak dużego biustu:-D:-P fakt, fajne wzory mają ale rozmiarowke mają strasznie zanizona:-P moja idealna marka to Panache :] idealnie leżą i ciekawe wzory mają:-P mój ostatni nabytek, to seledynowy stanik z różową koronką do góry i w różowe flemingi B-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje zdanie :) nie powiem, zaintrygowałaś mnie... różowe flemingi na seledynowym staniku mogą wyglądać ciekawie ;)

      Usuń
  2. Podoba mi się ten różowy/pomarańczowy, chyba nigdy wcześniej nie widziałam tak "zbudowanego" stanika, chodzi mi o tył :)
    Zapraszam do mnie, KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na temat moich przebojów z kupowaniem biustonoszy można książkę napisać... Aktualnie kupuję tylko firmy Panache, bo te mają mój rozmiar.
    Niestety, mimo, że coraz więcej mówi, że o braftingu, to nadal wchodząc do sklepów reklamowanych w tv czuję się jak dziwak, a panie ekspedientki nie wyprowadzają mnie z błędu....

    OdpowiedzUsuń
  4. Koralowy przepiękny! Można wiedzieć jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena ok 100 zł :) szczerze mówiąc nie pamiętam, bo kupowałam 3 sztuki, a każdy był w innej cenie. Po kilku dniach mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że są rewelacyjne. Obecnie czekam na nową kolekcję :) pozdrawiam

      Usuń