środa, 4 czerwca 2014

Trochę z innej beczki, czyli fryzury w moim wykonaniu :)


Czasami "mała rzecz" potrafi zainspirować do czegoś większego...

Na potrzebę zdjęć związanych z makijażem wykonałam kilka stylizacji fryzur, które przedstawiam poniżej. Uczesania nie należą do najtrudniejszych, może dlatego, że były to raczej eksperymenty na zasadzie "zobaczymy co wyjdzie", niż zamierzone cele. Mam nadzieję, że któreś z nich przypadnie Wam do gustu :)  

                                                             






Zapraszam do polubienia mojego fanpage na facebooku pod nieco inna nazwą - Domowe studio kosmetyczne (bezpośredni link do stronki znajdziecie po lewej stronie bloga). 


Chciałam również serdecznie podziękować mojemu Informatykowi, który zgodził się charytatywnie popracować nad wyglądem mojego bloga :) Jestem dozgonnie wdzięczna ;) 








2 komentarze: