wtorek, 17 czerwca 2014

pink lips and white clothes


        Sesja dobiegła końca! :) Ostatni egzamin mam już za sobą. Czas na nowy post. Tym razem chciałam zaprezentować nie tylko makijaż, ale również stylizację. Obecnie pracuję na  zmianą charakteru tego bloga (oczywiście makijaże będą w dalszym ciągu). Od tej pory zajdą tutaj pewne zmiany i mam nadzieję, że się Wam spodobają :) Chciałam serdecznie podziękować mojemu Fotografowi za kawał dobrej roboty! Kreatywność i dobry humor nie opuszczały nas podczas sesji. Jak Wam się podobam w roli modelki ? :) 



















Fot.  by Mareczek

Bluzka: Next
Spodnie: River Island
Koturny: H&M
Biżuteria: H&M






10 komentarzy:

  1. bluzka śliczna ale makijaż rewelacyjny :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachwycily mnie Twoje biele..takie wakacjyne, materialy wydaja sie byc lekkie, przewiewne i wygodne:) Pieknie to razem wyglada, a raczej to Ty wygladasz w tym pieknie...:) Makijaz podkreca look. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw :) z miłą chęcią tu wrócę obserwuję i liczę na rewanż :)

    ps zerknij do mnie PARFUM FRANÇAIS http://maadeleinefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach! ♥ Twój makijaż, zarówno jak stylizacja- zachwyca :))

    http://stylstynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny makijaz , juz z daleka rzuca sie w oczy <33 swietnie wygladasz cala w bieli !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaż i stylizacja - subtelna i kobieca :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za miły komentarz, obserwuję i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń